Mag iedereen bestellen op www.herballine.nl

Nee, www.herballine.nl is uitsluitend bedoeld voor consumenten. Indien je zelf member bent, dien je op de Herbalife Nutrition member website www.myhebalife.nl jouw bestelling te doen.

Hoe snel wordt mijn Herbalife Nutrition bestelling geleverd?

Indien je op werkdagen jouw bestelling plaatst en de betaling ook dezelfde dag door ons ontvangen is, wordt jouw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen bij je geleverd. Door omstandigheden kan er soms iets vertraging ontstaan.

Ik heb vragen over de producten en/of ik wil begeleiding, hoe werkt dat?

Natuurlijk helpen wij jou graag! Wij hebben binnen ons unieke concept verschillende programma’s waarmee wij jou persoonlijk of via telefoon / WhatsApp / sms en/of mail een goede ondersteuning kunnen geven om jouw doelen te behalen.

Ik wil absoluut GEEN begeleiding, kan dat?

Jouw resultaat is belangrijk voor ons, daarom sturen we je een welkomst mail of nemen telefonisch contact met je op wanneer de eerste bestelling geplaatst is. Wanneer je geen mails en begeleiding van ons wilt ontvangen, kun je dit natuurlijk aangeven en zal dit worden gerespecteerd.

Wat is Herbalife Nutrition en hoe werkt het?

Herbalife Nutrition producten en supplementen zijn voeding voor het lichaam. De producten bevatten alle noodzakelijke voedingstoffen aangevuld met vitaminen en mineralen in de juiste verhouding. Ga altijd uit van de aanbevolen hoeveelheden die op de verpakking terug te vinden zijn.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Herbalife Nutrition producten?

De houdbaarheidsdatum van de Herbalife producten varieert per product. Maar je bent verzekerd van de langst mogelijke houdbaarheid tot 24 maanden. Wij betrekken onze producten rechtstreeks vanuit het Herbalife Nutrition Distributiecentrum te Venray.

Zijn de Herbalife Nutrition producten veilig en getest?

Jazeker!! Alle Herbalife Nutrition producten worden in Amerika en Engeland uitgebreid en klinisch getest. Teststudies hebben uitgewezen dat de Herbalife producten veilig en effectief zijn op zowel korte als lange termijn. Alle Herbalife Nutrition producten worden gecontroleerd voordat deze verzonden worden naar één van de wereldwijde distributiecentra en voldoen aan de wetgeving van het land, waar de producten verstrekt worden.

Moet ik ook sporten om af te vallen met Herbalife Nutrition?

Nee, niet perse! Wel moedigen we een actieve, gezonde levenswijze aan voor beter resultaat. Dit houdt in, goede voeding, regelmatige lichaamsbeweging, niet roken, het matigen van alcoholgebruik en voldoende rust nemen. Wij raden iedereen aan dagelijks minimaal 30 minuten te bewegen. Denk aan wandelen, fietsen.

Val ik af door gewoon zo min mogelijk te eten?

Nee, het Herbalife gewichtsbeheersing programma moedigt de gebruikers juist aan om drie hoofdmaaltijden per dag te gebruiken. Twee normale maaltijden (advies ontbijt en/of lunch) worden vervangen door onze uitgebalanceerde voedzame shake, de derde maaltijd is naar eigen keuze. Diëten die adviseren om een maaltijd te laten vervallen, zijn ongezond en stimuleren slechte eetgewoontes.

Wat moet ik doen als ik mijn streefgewicht bereikt heb?

Natuurlijk ben je nu verantwoordelijk voor het behoud van jouw nieuwe omvang en figuur. Dat is heel gemakkelijk; je gaat dan over op het onderhoudsprogramma. Dit is minimaal één maaltijdvervangende Formula 1 shake en de supplementen waar je je goed bij voelt. Blijf bewegen en ga door met een uitgebalanceerd en gezonde voeding. Wij blijven je uiteraard (en als je dat wilt) begeleiden.

DE HERBALIFE 30-DAGEN-NIET-GOED-GELD-TERUG-GARANTIE

Voor alle producten geldt de 30-dagen-niet-goed-geld-terug garantie. Hiermee overtreffen we ruimschoots de door het Burgerlijk wetboek voorgeschreven mogelijkheid om de koopovereenkomst binnen 7 dagen te ontbinden en we overtreffen hiermee ook de zogenaamde afkoelingsperiode van 14 dagen, waarin je het product ongebruikt kunt retourneren. Indien je van deze garantie gebruik wenst te maken dien je binnen 30 dagen na ontvangstdatum van de producten (zoals op de factuur vermeld) zelf voor eigen rekening zorg te dragen voor de retournering van de producten aan ons.
Je kunt ervoor kiezen om de producten in dat geval verzekerd terug sturen, zodat je altijd kunt aantonen dat de producten ook daadwerkelijk verzonden zijn.

Om jouw retour te melden dien je een zogenaamd retourformulier in te vullen en te ondertekenen, deze kun je opvragen via herballine@ziggo.nl

Je kunt het ingevulde en ondertekende formulier daarna bij de retourzending bijsluiten.

Jouw aankoopbedrag exclusief eventueel betaalde heen-verzendkosten, zal binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier en geretourneerde producten aan je worden terugbetaald. Terugbetaling vind plaats via hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt ; of kan na overleg met jou op jouw bankrekening worden bijgeschreven. De terugbetaling is kosteloos.

Vragen, klachten of opmerkingen

Je kunt ons voor vragen, klachten en opmerkingen bereiken op werkdagen van 10:00 tot 16:00 onder kantoor telefoonnummer 020-6361747. Ook kun je ons 24 uur per dag via Whatsapp een vraag stellen via ons mobiele nummer: 06-25027890 of via ons mailadres: herballine@ziggo.nl.

Menu